lovisasundin.blogg.se

2013-12-30
22:21:39

30/12-13

Snart är det nyårsafton och då kommer det nya året, 2014!! Tänkte berätta lite planer jag har inför detta år.

Börja tävla. Jag ska börja tävla med diesel nu i vår och tävla hela året. Jag har inte åkt iväg någon gång och tävlat med honom, bara gjort små grejor på granstallet. Vi ska börja med pay and jump, sen lätta dressyr program. Så får vi se hur bra det går för honom.

Börja träna. Har köpt ett gymkort för kanske 1-2 månader sedan. Jag kommer igång och tränar och sedan blir jag sjuk.. Men nu jävlar ska jag inte bli sjuk och kan träna. Målet är 3-4 dagar i veckan.

Lära diesel. Jag ska börja lära diesel inom ridningen. Tex, enkla galoppombyten, bakdelsvändning, ryggning i form, skenkelvikning. Ska bli riktigt kul.

London. Jag ska till London med familjen. Då ska det shoppas. Vi åker dit för att fira min mammas födelsedag. Så ska bli riktigt mysigt!!

Åka utomlands. Måste börja spara pengar för vill verkligen åka utomlands med pojkvännen och några kompisar. Vet inte vart jag vill åka men inte till Turkiet då jag vart där 2 år i rad..

Jobb. Jag måste verkligen att kämpa för att kunna få ett jobb. Måste verkligen få in mera pengar. Får in lite extra i månaden bara då jag hjälper till att rida en häst i stallet.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: