lovisasundin.blogg.se

2014-01-23
07:33:04

Älvsjö

Sitter nu här själv i Älvsjö och väntar på tåget som ska ta mig till VH. Så lyx mamma körde mig till Älvsjö idag, annars är det buss och tåg för mig att komma hit. Min kompis som jag åker med missade son buss så får åka själv idag.. Men aja då kan man bara softa och lyssna på musik. Idag vart det mjukisbyxor och mössa, är så himla seg så är skönt med ett par mys byxor. Idag går jag bara till 13:40, så himla skönt! Då blir det att åka till stallet och rida min polle. Tror jag ska träna på LB:1 idag om det går. Igår var det så många i ridhuset så kunde inte träna på programmet. Men måste verkligen göra det nu dem sista dagarna. 

Åå brasan var på imorse, tummen upp!!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: