lovisasundin.blogg.se

2014-01-24
10:00:23

God morgon

God morgon på er mina solstrålar! Jag hoppas ni sovit bra inatt, för idag är det fredag! Vad händer för er idag då?? För mig ska jag snart göra mig iordning och åka upp till stallet och ha en heldag där. Det kommer bli väldigt mysigt. Sen kommer tove  till stallet senare efter hon jobbat så ska vi rida ut på en lång skrittrunda tillsammans. Jag kan tänka mig att Diesel har mycket träningsvärk ifrån igår. Så det passar alldelles utmärkt att bara ut ch skritta. Måste tvätta lite grejer i stallet idag hade jag tänkt, sen smörja lite. 
 
Vill bara gratta min stora sytter och hennes pojkvän då dem har 2 årsdag idag ♥
 
 
Kommentarer:
2014-01-24 @ 19:05:56
#1: Tove

Fin bild!

2014-01-24 @ 20:15:53
#2: amelia

gud vilken fin bild!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: