lovisasundin.blogg.se

2014-01-15
11:27:05

Hatar!!

Såklart när klockan ringde kl 6 imorse så hade jag fortfarande ont i halsen och då ville inte jag åka till skolan och ha ridning en hel dag.. Vet att jag bara kommer att bli sjukare då. Så blev hemma idag. Så kommer hålla på lite  med bloggen och försöka göra den snyggare om jag är så duktig idag!! Sen kommer jag åka till stallet någon gång under dagen. så har inte så himla mycket att skriva om idag men ska försöka hitta på några roliga inlägg åt er :)
 
 
Gammal bild på Rudolf ( gammal fodervärd ) sedan en söting på Diesel :)
 
Kommentarer:
2014-01-15 @ 11:36:11

Hoppas du kryar på dig:)

Svar: tackar :)
Lovisa

2014-01-15 @ 11:56:08

sv/ Vårat ridhus är såpass varmt och vindtätt att vi inte behöver oroa oss för det :)

Svar: Var glad för det, mitt ridhus är svinklat.. :)
Lovisa

2014-01-15 @ 11:59:17

sv/ Åh, jobbigt... Såklart har vi ju ingen värme så sett. Menade bara på att det inte är så kallt att hästarna kan bli sjuka. Då skulle man ju fundera på varför... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: