lovisasundin.blogg.se

2014-01-08
13:33:03

Hobbit

Måste bara rekommendera att titta på filmerna Hobbit! Den är ju offentligen spelad ca 60 år innan sagan om ringen. Men kom nu efter sagan om ringe .. Jag har sätt sagan om ringen den förlängda delarna. Kan ju bara säga att jag inte tyckte om dem filmerna. Men Hobbit bara älskar jag!! Hur gullig film som helst OCH spännande. Så kolla på den om ni inte sätt den. Sen har dem gjort en sådan bra låt till den filmen som ger mig rysningar I SEE FIRE!!
Lyssna och kolla på dem filmerna. Finns 2 hittills, kommer en 3:a. Längtar!!!






Kommentarer:
2014-01-08 @ 14:28:31

Den filmen är grym :3

2014-01-09 @ 23:03:17
#2: olivia

Åh jag håller med är en lite sagan om ringen fan. The hobbit 1 och två ät bara så grymma.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: