lovisasundin.blogg.se

2014-01-20
08:26:34

On the buss

Sitter nu på bussen på väg till skolan. Trodde jag försov mig imorse så sprang runt som en galning i huset och sen såg jag när jag skulle äta frukost så hade jag gott om tid! HAHA!!  Så duktig är jag. Som ni vet så är det ju ridning i skolan idag så sitter i ridkläder och känner mig lite som en lodis. Inte den aldra snyggaste jackan heller, men varmaste jackan utan tvekan. 

Idag blir ju det vila för diesel så kanske hinner med att pilla på bloggen idag. Ska lägga ut veckoschemat när jag kommer hem sen då jag glömde det igår :)







Kommentar:
2014-01-20 @ 09:19:52
#1: daniella

Om jackan är ful kan jag ta tillbaka den. no problem

Svar: Den är tok skitig och inte det snyggaste att åka i men älskar den då den är så varm.
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: