lovisasundin.blogg.se

2014-01-14
20:50:56

pageryd

Hej vill bara rekomendera er om en enormt gullig tjej och duktig bloggare. Läser hennes blogg ungefär 4-5 ggr om dagen. Man blir alltid glad när man ser att hon har lagt upp ett nytt inlägg. Hon stod förut med sin häst i mitt stall. Det var så jag lärde känne henne. Men tyvär så har hon flyttat.. Men på fredag så kommer hon komma till stallet och fota mig och min kopis med våra hästar. Ska bli så extremt roligt. Hon har ju precis köpt en systemkamera så kommer bli sånna fina bilder :D
Men kolla nu in hennes blogg och bli en trogen läsare till henne, ni kommer ej ångra er!!
 
http://pageryd.horseworld.se/
 
Kommentarer:
2014-01-14 @ 21:29:40
#1: AmandaB

SV; hihi ja :') allt bra med dig? :D

MVH AmandaB

Svar: aa, själv då ? :)
Lovisa

2014-01-15 @ 00:07:10

åh tack fina du! Vad glad jag blir av dessa ord! Betyder massor :D ska verkligen bli kul på fredag!! :D
Länkar dig imorgon :) KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: