lovisasundin.blogg.se

2014-01-30
20:42:45

SHIT!!

Hej mina underbara läsare som fortfarande läser min blogg även jag har varit så himla dålig på att blogga nu i typ 1 vecka?? Blev som en liten bloggpaus. Men nu jädrans ska jag få upp denna underbara blogg på topp! Så hoppas ni fortfarade hänger kvar här. Tänkte bara medela lite om vad som har hänt under dem här dagarna. 
 
Var tjejmiddag hos underbara Tove  där Josefin och Daniella kom. Det var hur mysigt som helst. Måste verkligen göras om. Sen har jag haft skola denna vecka som har sugit.. Men vad ska man inte göra. I tisdags var jag i skolan med lill killen och försökte kvala in till skol sm. Men min lärare dömde som en kratta så jag kom sist?? Har kollar på viden min pappa har filmat om och om igen och jag gör inte mer fel än vad dem andra gjorde.. Men aja, Jag vet att hon favoriserar så stort och jag är inte bäst hos henne. sen igår så har diesel börjat skuta rygg, så idag masserade tove honom för första gången och hon kände att det var lite konstigt på ett ställe så ska åka till klinik med honom. Så man får hoppas att det inte är något allvarligt. Sen har jag gått och blivit svart hårig. Det var inte meningen att det skulle bli så men trivs i det jätte bra :D
 
Ja men hur har ni haft det?? Tråkigt utan min bloggning?! Har varit lite skönt med en paus men saknar verkligen alla gulliga komentarer och bara få skriva ut sig här!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder på hur veckan har varit. Ska försöka lägga ut vieon på när jag tävlar också så ska ni få se. Kul då att få höra vad ni tycker!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: