lovisasundin.blogg.se

2014-02-07
07:32:05

Nu jävlar!!

Nu jävlar ska jag ta och skärpa mig. Jag måste verkligen orka med att blogga, jag tycker ju det är skit kul när man ser statistiken öka för varje dag. Så kommer man in nu ifrån en bloggpaus och ser att det fortfarande finns folk där ute som klickar in. Det värmer! Så nu ska vi fixa upp denna blogg på topp.

Sitter nu i Älvsjö och ska åka på en lektion..men den är väldigt viktig så jag känner att jag måste. Åker ändå men en tjej ifrån skolan så det är inte lika jobbigt. Sen blir det stallet och ta hand om min sjuka häst :(  berättar mera ikväll om vad som har hänt .

Men hur har ni haft det på senaste tiden då? :D








Kommentarer:
2014-02-07 @ 10:08:48

ÄNTLIGEN!!! inte en dag försent ...
//Tove

2014-02-07 @ 21:50:37

Fina du :) har saknat dig här på bloggen :D kram

2014-02-08 @ 13:04:20
#3: Alice

Här kommer ett tips på en tävling på min blogg där man kan vinna ett USB från SanDisk. http://alicelindstrom.se/2014/january/vinn-en-usb-fran-sandisk.html#comment
Jätte förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: