lovisasundin.blogg.se

2014-01-09
20:04:24

09/1-14

Ingen fantasi på rubrik just nu.. Min dag vart lite bättre när jag kom in i matsalen och såg att det var pannkakor!! Tjockis eller vad??!! 

Men i stallet så fixade jag allt och sedan red jag goldie i ridhuset. Blev som sagt ett dressyrpsss. Red tillsammans med danni. Hon red sin häst Jonny. 

Men det gick så sjukt bra med goldie!! Helt stört. Allt bara flöt på och hon satte en galoppombyte, den andra gjorde hon det med ett bocksprång. Sötis!! Sen kom två kompisar till mig, Caroline och Evelina förbi och hälsade på. Dem var ute och pv så då gick dem förbi mig. Gullrumpor dem är!! Sen vart det bara pussar på diesel då han fick vila idag.

Mamma kom sedan och hämtade mig i stallet så åkte hon och jag till gymmet och mötte upp T där. så vi gymmade i ca 1H. Känner mig som en ny människa!  








Kommentarer:
2014-01-09 @ 21:55:40
#1: Denise

Åh, älskar pannkakor! :)

2014-01-10 @ 04:33:38
#2: Maja

Vilken härlig blogg du har tjejen! Och vad vacker du är! Kika gärna in på min blogg med ett par tusen läsare per dag. Ta hand om dig, kram :)

Svar: Men vad roligt att höra!! Jätte fin blogg du har :) kram!
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: