lovisasundin.blogg.se

2014-01-14
21:46:35

Eva bratt

kom på  nu att alla bilde måste ju komma upp på bloggen ifrån Eva Bratt. Jag har inte riktigt lärt mig hur man laddar upp videor men det kommer så fort jag vet hur jag ska göra. lovar. Men nu ska det komma en bildbomb på både mig och tove ( http://toveholmberg.horseworld.se/ )
 
 
 
 
 
 
HAHA!!  Nu kom det ganska fula bilder!! Jag är så groteskt ful när jag rider, men bjuder på det!! Diesel som sagt ville inte riktgit arbeta dära.. Men Wazz var super fin den dagen tyckte jag!! :)
 
 
Kommentarer:
2014-01-15 @ 11:18:01

Herre gud vad vacker jag är på vissa bilder XD omg ser ut som värsta pundarn :D hahaha
//Tove

Svar: HAHA, ja så sjukt snygg tove :D:D
Lovisa

2014-01-15 @ 15:47:27
#2: Emma

Åh svarta hästar är så fina!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: