lovisasundin.blogg.se

2014-01-16
16:34:27

TÄVLINGAR!!

Tänkte berätta för er att Diesel och jag ska åka till min skola den 28 Januari på en dressyrtävling. Fast det är inte riktigt en dressyrtävling, vi ska kvala oss in. För alla häst klasser kvalar och dem 3 bästa från klassen kommer vidare till finalen den 19/2. Så nu hoppas jag att jag och Diesel kommer vidare till finalen. Då tävlar hela skolan, eller dem 3 bästa från klasserna. Sen dem tre bästa av dem får prisutdelning. Tror jag kanske kommer gå till finalen om Diesel sätter galoppen då han är så fin i traven. Men tror jag ej kommer av dem top 3 i finalen. Dem andra i skolan kommer ju tävla på skolhästarna eller om dem har sin häst i skolan. Så det sköna med att jag gör det med Diesel är ju att jag har möjligheten att träna pogrammet hur mycket som helst. Vi ska som sagt rida LB:1.
Är så sjukt taggad!!
 
Sen är det hoppning den 25/3, kvalet då alltså.Likasom på dressyren. Sen är finalen 26/5. Då hoppningen är mycket senare är för att vi ska kunna hoppa på utebanan. Dressyren hålls i ridhuset. Men hoppningen är på 70 cm för alla. Som ni kanske vet har jag inte hoppat bana på den höjden. Bara hoppat 50 cm bana. Jag har hoppat 80 cm enkelhinder. Men eftersom det är ett tag kvar till hoppningen så kommer jag hinna träna med honom lite. 
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-01-16 @ 16:45:57
#1: Sandra

Vad roligt! Lycka till! :)

Svar: Tack :)
Lovisa

2014-01-16 @ 18:31:03

Lycka till!
Kika gärna in på vår blogg och lämna lite tips!
Tack på förhand!
Kram <3
http://tlryttarna.horseworld.se/2014/01/16/ni-valjer/

2014-01-16 @ 20:16:52
#3: Denise

Jäklar vad kul! Lycka till! :D

sv: tack så mycket :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: