lovisasundin.blogg.se

2014-01-31
12:22:19

Bild!

Sitter nu i skolan helt själv då min kompis dissade och drog hem istälelt för att vara kvar här. Vi skulle redovisa en bild som vi gjort idag så får se hur det går. Men jag måste va kvar här för vill inte få frånvaro. Värsta jag vet! Vad tyker ni om det?? Men det här komemr gå fort så snart kan jag åka hem och börja fixa mig. För ikväll blir det ut med pojkvännens familj ju. Ska bli mycket mysigt.
 
Hade prov nu på morgonen idag och jag tror det gick bra. Jag skrev på allt och det kändes ändå väldigt bra när jag lämnade in det. Men jag tror alltid att jag inte kan men jag kan igentligen.. Men eftersom det är om hästar så är allt ganska logiskt när man tänker igenom frågorna.
 
Slänger in en suddig bild när jag hoppade en meter med lilla gubben :D
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: