lovisasundin.blogg.se

2014-01-16
09:15:10

Hatar!!

Ni vet ju som sagt att min skola är cp! Så idag när jag kommer till skolan så är min första lektion inställd.. Förvånad?? NEJ! Så då gick jag och pratade med läraren som jag har andra lektionen. Så på den lektionen skulle vi göra instuderingsfrågor som jag då fick göra hemma. Sen skulle jag ha en lektion efter lunch så den skiter jag nu i.. För den läraren var inte på skolan och svarar inte på telefonen så What to do?? Så nu är man på väg hem igen. Åkte till skolan för vad?! 

Blir så frustrerad!! 



Lägger ut en rolig bild i alla fall ✌️
Kommentarer:
2014-01-16 @ 13:53:53

usch vad irriterande :( Vi ses imorgon, nått kul iaf :D kram på dig!

2014-01-16 @ 15:33:52
#2: Alice

Åhh jobbigt! Hatar när det händer..

Svar: aa :/
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: