lovisasundin.blogg.se

2014-02-11
07:35:08

Dålig morgon..

God morgon brukar man ju oftast säga men jag är så himla trött och inte sovit så bra inatt och min kompis jag åker med till skolan missade sin buss så får åka själv.. Det suger!! Att åka i över 1 H själv, inget att rekommendera. Skulle gått upp 10 i 6 men sov till 20 över så han inte med så mycket som jag hade tänkt.. Men men, skönt att fått sova lite extra !

Vad händer för er idag?? För mig blir det skola till kl 4... Sen till stallet och antingen tömköra honom eller börja skritta uppsuttet. Inte bestämt det ännu. 

Idag ska min pappa operera sin handled då någon nerv typ ligger i kläm så hans han sover hela tiden.. Så en lycko önskning till honom !!









Kommentar:
2014-02-11 @ 19:03:49

åh saknar dig också gumman, vi måste absolut ses snart igen :D kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: