lovisasundin.blogg.se

2014-02-12
10:33:18

Gina tricot

Hejsvejs!! Haha, najs början där..
 
På mitt schema stod det att jag skulle börja 08:40 men började tydligen 10:50.. Kill me place!! Är sjukt sugen på att bara åka hem och skita i detta nu. Men då kommer jag missa ganska mycket. Men så himla segt!
 
Så sitter nu har och kollar runt lite på datan och gick in på Gina Tricots hemsida och kollade deras ridkläder. Vart så sugen på att köpa lite därifrån. så får se om det blir så. Skulle hoppas på det! Behöver lite nya ridkläder då jag bara har gamla och tråkiga.. Man vill ju vara lite snygg nu till sommaren.
 
Bilder på vad jag vill ha!!
 
 
 
 
 
Ett par tömmar också från hööks!
 
Kommentarer:
2014-02-12 @ 10:44:46
#1: Vanessa

Åh älskar ginas ryttarkollektion!!

2014-02-12 @ 13:03:56

Åh den första! Så snygg :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: