lovisasundin.blogg.se

2014-02-09
22:04:38

Naglar

Har nu fått mina naglar gjorda av min syster. Jag gjorde dem spetsiga denna gång, har aldrig haft det innan så vi märker vad jag kommer tycka om dem. Jag gjorde förut hos min underbara Tove, men har så sjukt dåligt med pengar just nu. Men jag rekommenderar verkligen att gå till henne! 

Åkte med min mamma till Nacka idag och fick massa nya kläder av henne!!! KÄRLEK. kommer bilder imorgon. 

Vart stallet med mor min idag. Diesel fick stå helt idag då det bara regnade så ville inte gå ut i regnet och kan inte tänka mig att han ville det också.. Juste skulle ju berätta vad som hänt med honom!! Blir imorgon :D





<3Var hundvakt en natt också åt världens gulligaste hund<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: