lovisasundin.blogg.se

2014-01-15
17:48:54

Brist på rubrik..

Haha hade lite brist på rubrik just nu så.. Men har nu kommit hem ifrån stallet. Fixade allt till båda hästarna sedan tog vi in wazz och diesel. Stod och borstade på dem ett tag. Sen så bestämde jag mig för att prova rida ändå. Måste verkligen sätta honom på plats denna vecka nu i ridningen. Så tog Tove fram lite bommar så vi skulle träna på. Sen när hon hoppade upp och började rida så tyckte jag wazz gick konstigt..

Så hon hoppade av och sprang runt med honom. Han var inte halt eller så men han såg konstig ut bara.. Så Tove började känna på bakbenen och masserade. Då kände om att det var något där så, hon ska in på klinik med honom på måndag. Skulle verkligen vilja hänga med men får se hur skolan ser ut. 

Så jag skrittade bara på diesel idag men han ska ridas hårdare imorgon. Han dör som sakt inte för att han inte fick arbeta. Sedan började jag må dåligt igen och frös så sjukt mycket då jag bara suttit på diesel. Så vart ingen ridning på goldie heller. 









Kommentar:
2014-01-15 @ 19:18:22

så jävla surt :( hoppas de är enkelt ordnat :(

Svar: aa, hoppas verkligen det!! Skulle verkligen vilja hänga med!! :(
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: