lovisasundin.blogg.se

2014-01-10
12:45:04

Eva bratt

Tänkte berätta vad som händer med mig och diesel imorgon. Jag ska åka till Eva bratt på ekerö och träna för henne. Jag har varit där förut men med min förra häst (foderhäst) Rudolf. Då tyckte jag hon var bäst så det ska bli så himla kul att träna för henne igen. Vi ska börja åka till henne och hon ska komma ut till mig. Så nu j*vlar ska vi komma igång med träningen. Min kompis tove och hennes häst ska också med och träna för henne efter mig. Men hon har aldrig tränat för henne förut så ska bli kul att se vad hon tycker om henne. Så då blir det många bilder på ridpasset. Är övertaggad! Det kommer bli intressant hur Diesel tar lastningen då det var länge sen vi var iväg och åkte. Men tror det kommer gå bra då han är så snäll.
 
 
TAGGAD!!!!
Kommentarer:
2014-01-10 @ 13:50:29

Åh vad roligt, hoppas det går bra! :) saknar hästar jätte mkt när jag läser din blogg haha ;) Säg till om du vill ha en fotograf till nån träning/tävling, kommer snart få en systemkamera jag kommer vilja använda hela tiden.. ;) kram på dig!

Svar: På Gud vad roligt ju, självklart jag vill :D kram!!
Lovisa

2014-01-10 @ 13:54:26
#2: Vanessa

Men ååååå så kul, inte alls avis... ;)

Svar: Hihi :D
Lovisa

2014-01-10 @ 16:33:17
#3: Amanda

Vad spännande :D

2014-01-10 @ 22:09:34
#4: Danielle

Lycka till! :D

Svar: Tackar :)
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: