lovisasundin.blogg.se

2014-01-07
10:21:37

God morgon :)

Idag är det mycket att fixa för imorgon börjar jag skolan.. Ska bli kul att få träffa alla igen men pallar inte att plugga. Jag är verkligen inte en plugg människa, jag jobbar heldre. 

Gjorde min första header igår. Ska ta nya bilder snart och fixa en ny. Har massa idéer jag vill göra på headern nu. Var faktiskt jätte kul att fixa med det. 

Idag står det dressyrpass på diesels schema. Får se hur hårt det blir bara. Kommer träna på många fattningar. Han måste få fram sin framåtbjudning mera. Är väldigt taggad på att rida dressyr idag !!


Tycker min häst är sexig!!
Kommentar:
2014-01-07 @ 12:53:40
#1: Carro

Var gärna med i veckans blogg :)
http://carooliinen.blogg.se/2014/january/veckans-blogg-2.html

Svar: Jag är gärna med :)
lovisa sundin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: