lovisasundin.blogg.se

2014-01-09
07:56:49

God morgon!

Varför säger man alltid god morgon? Det är inte alltid en god morgon.. Som idag då när klockan ringde hade jag gjort vad som helst för att få ligga kvar.. Så sjukt trött då jag inte kunde sova igår!

Men men hoppas man vaknar till under resan till skolan. Börjar dagen i skolan med en bild lektion, där vi inte gör någonting.. Så sjukt onödig lektion men måste ju gå. Sen är det djurens biologi och hästkunskap. Kommer bli roligt med två bra lektioner i alla fall. 

Idag som sagt blir det båda hästras att hålla på med. Så idag hoppas jag blir ännu tröttare och kan somna i tid ikväll. Men vi märker som sagt hur det går.













Min outfit för idag! :)
Kommentarer:
2014-01-09 @ 09:54:36
#1: Tove

Vilken snygg klocka!

Svar: tackar :D
Lovisa

2014-01-09 @ 11:42:23

Snygging :D

Svar: tackar, detsamma gullet ;)
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: