lovisasundin.blogg.se

2014-01-21
17:37:35

Header

Hej, tänkte kolla med er fina läsare om ni skulle vilja fixa en header till mig. Som ni kanske redan vet så är jag så himla oteknisk så det finns inte. Jag försöker lära mig GIMP men jag fattar verkligen inte ett skit. Så då tänkte jag att vi kan köra som en liten tävling att den som gjort finaste sätter jag upp på bloggen. Vad sägs om det?? Ni får ta alla bilder som finns på bloggen och om ni vill ha lite flera så får ni säga till. Men maila in header på [email protected]  så får vi se sedan vilken jag väljer. Såklart kommer jag lägga upp dens blogg här på min blogg och en länk till vinnare. 
 
 
Kommentarer:
2014-01-21 @ 17:49:41
#1: Camilla

Hej!
Jag läste här i ditt inlägg att du söker en ny header, jag gör gärna en helt ny design åt dig ;) Jag gör den och skickar sen koderna till dig bara :) Om du vill förstås!

Du når mig lättast på mailadressen jag fyllde i i fältet ovan :)

/Camilla

Svar: Okej, TACK vad roligt, det får du jätte gärna göra :D Kram
Lovisa

2014-01-21 @ 18:06:12

sök på youtube, de är asbra videos på gimp! har lärt mig allt där :D

Svar: Tack för tipset men har provat, och jag hittar ingen bra där jag verkligen händer med eller ser vad dem gör :(
Lovisa

2014-01-21 @ 18:16:08
#3: iice

Vad fin blogg! :)

Du får gärna kika in på min blogg och vara med i min Veckans blogg tävling! Hade verkligen varit roligt! :)

Svar: kan tyvär inte komentera då jag inte har ett googel konto:/ Men kan jag skriva här att jag är med ?? :)
Lovisa

2014-01-21 @ 19:58:42
#4: Mira

Jag förstår, bara höra av dig om du behöver hjälp så kan jag säkert hjälpa till med design! :)

Svar: Hej, jag vill jätte gärna få hjälp :) du får gärna göra en och skicka till mig :) kram!!
Lovisa

2014-01-21 @ 21:40:37
#5: Mira

Okej, jag kommer kanske inte kunna göra en asp men ska försöka fixa en till nästa vecka. Det blir bättre om du skickar bilderna du vill ha på din header så ska jag se vad jag kan göra.
Min mail är [email protected]

Svar: Okej, har skickat lite bilder till dig nu :)
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: