lovisasundin.blogg.se

2014-01-06
18:15:43

HISS

 
 
Här kommer mitt första hiss inlägg! Ganska taggad på detta. Så jag hoppas ni gillar det ni läser nu. Men som sagt kan ni meila eller komentera något som ni vill veta om jag HISSAR eller DISSAR det. Så pass på nu så får ni veta min åsikt. 
 
 
HISS
 
Jag hissar när man matchar med schabrak och lindor eller skydd. Jag tycker inte att man har en färg på lindrna och en annan på schabraket. Då ser man ut som en cloun..
 
Jag hissar lindor. Jag älskar lindor. Tycker för det första att det är mycket finare än skydd, och dem ger ett bra stöd för hästens ben. 
 
jag hissar hönät. Jag tycker hö nät är bra. Då får hästen kämpa lite för maten och det kan inte bara slänga i sig allt på en gång. Dem har något att pilla på ett tag. 
 
 
 
Kommentar:
2014-01-06 @ 21:56:03

Hej ! Har nu gjort en intressant grej på min blogg där ni får tycka till och jag lovar att tänka extra noga på er som läsare och där innehåller en länkning till er blogg!
Skulle vara väldigt kul om du ville vara med och delta och få DIN åsikt publicerad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: