lovisasundin.blogg.se

2014-01-23
20:21:11

hoppning!

Idag var det ju tänkt dressyr och träna på mitt dressyrpogram jag ska tävla på tisdag. Men red med Danni idag och hon vart fett sugen på att bygga fram lite hinder och då tänkte jag bara ta något litet skutt. Men vi byggde då fram en kombination. Bild nedan.  Så började vi med det rätuppstående som ett kryss och då hade vi tre meter där också så det var stuts igenom hela. Diesel var skit taggad på att hoppa samt hennes häst också. Så då flyttade vi fram det till 6 meter och satte upp en enkelbom på 80 cm. satt dem kunde ta ett galoppsprång.Så hoppade vi runt lite på den höjden. sen så kände båda att vi ville prova 90 cm då båda bara har hoppat 80 på våra. Båda hästarna klarade det galant. Både jag och danni var lite rädda i början men höjden la sig väldigt fort. Sen ville danni höja till en meter och klarade det med sin häst. Så då kände jag att, varför inte?? Första gången blundade jag och han rev.. Men andra gången tog jag mod och vi flög över. Så himla underbar häst man har! Kärlek till honom ♥
 
 
 
Kommentarer:
2014-01-23 @ 20:23:56

HÄRLIGT :D
//Tove

2014-01-23 @ 22:45:41

KUL :D ni är så duktiga! kram

2014-01-25 @ 15:53:21
#3: Tova

gud vilken fin häst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: