lovisasundin.blogg.se

2014-01-20
19:28:28

Knoppar

Knoppade Diesels man idag då jag hade lite extra tid.jag måste ju lära mig så varför inte bara öva så fort jag kan? Övning ger färdighet! Så snart blir dem förhoppningsvis fina / finare! Något jag verkligen skulle vilja lära mig är att sy knopparna. Fy vad coolt att kunna det. Eller?? 

Nu lagar jag mat medan jag väntar på att pojkvännen ska komma hit. Sen får vi se vad som händer då jag har skoning imorgon så blir ingen skola för min del. Tove skulle sko sin häst efter mig, så då ville hon att vi skulle åka till henne ikväll och ha bloggkväll. Vill åka men får se vad killen säger. Så imorgon kommer det säkert bli en lång dag i stallet med massa myss. Ska kanske till och med hoppa eftersom det inte gick så bra igår. 
Det är riktigt skönt att göra det när det inte är så många i stallet då man inte får ta fram hinder så ofta...












Kommentar:
2014-01-20 @ 20:40:28

I mitt senaste inlägg skriver jag hur jag håller min diet som modell.

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: