lovisasundin.blogg.se

2014-01-08
21:54:16

Kvällsfodring

Nu har jag kommit hem ifrån kvällsfodringen i stallet och precis tagit en varm dusch. Så tänkte bara checka in här och säga godnatt till mina söta läsare. Kvällsfodringen gick jätte bra, smidigt och lätt när pappa och T hänger med upp och hjälper till. Så nu ska jag och T lägga ch i sängen och kolla på någon film innan vi sover. HAr ju inte hunnit vänt tillbaka på dygnet.. 
 
Imorgon är det skola igen!! Men slutar 13:40 så det är väldigt skönt. Jag har ju båda hästarna imorgon igen. Men blir vila för diesel och dressyr eller bommar för Goldie. Mysigt att ha två hästar ibland tycker jag. goldie är så himla rolig också att ha och göra med. 
 
Men ja nu måste jag lägga mig i sängen och hitta något att kolla på ! 
 
 
Jag och diesel förra året när jag precis hade fått honom. Ett av dem första passen jag red honom på hemma plan när jag äger honom!! KÄRLEK!
 
Kommentar:
2014-01-09 @ 02:31:34

Härlig bild! :D

kika gärna in på min blogg om du vill veta hur livet är som 19 årig tjej inom det MILITÄRA! :D

Grundläggande militärutbildning är nu klart, GRYMT kul.

Gå in och läs om ni är nyfikna på vad soldat livet innebär som tjej bland massa killar! :)
Det står inte så mykcet om just tjejer inom de militära på internet, men att få höra historien från en som faktiskt varit med är nog ganska spännande och mer personligt :)

http://patriciakarlssons.blogg.se

Svar: Vad roligt att läsa :D
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: