lovisasundin.blogg.se

2014-01-20
16:18:26

Racing

Är nu på väg till stallet. Fick sluta en timme tidigare idag då vi han med allt så snabbt. Bra kämpat tjejer!! Så himla skönt då är jag i stallet halv 5 istället för halv 6 då bussen i skolan bara går 1 gång i timmen.. Surt? Ja!! 

Men idag fick jag rida racing en gammal galopphäst. Liten men söt, hon kan vara runt 1:50 bara. Vi tränade skenkelvikning och det var faktiskt jätte roligt. Sen i galoppen sprang hon bara så fick göra övergångar hela tiden så hon inte bara drog och fick lyssna på mig. Sen så hoppade hon in i ridhusväggen en gång och bara trök sig in i den i galopp. Damp? Sen är hon en häst som bara springer med huvudet uppe men sista traven så började hon söka sig neråt. Tummen upp! Så vill nu rida henne några gång så jag får lära känna henne.

Knoppade hennes man. Men ja det är ju inte så snyggt men eftersom jag ska tävla nästa vecka med Diesel måste jag lära mig.











Halm i rumpan!!
Kommentarer:
2014-01-20 @ 16:57:32
#1: emmie

fin blogg! besök gärna min och skriv gärna en kommentar! kram!

2014-01-20 @ 18:07:15
#2: ANNNAIZ

Härlig blogg :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: