lovisasundin.blogg.se

2014-01-19
21:31:42

Sängen!

Ligger nu i sängen och kollar lite one tree hill. Jag har verkligen stor städat rummet ikväll, T kom förbi och hjälpte mig. Hur gulligt är inte det?? Så nu är mitt rum riktigt fint. Så nu är det roligt och mysigt här inne. Ska fixa mina hyller nu i veckan så jag kan sätta upp dem och få upp min tv. Skönt! Sen har jag gått runt med inpackning i håret hela kvällen så tvättade ur det. Blev jätte lent och skönt!! måste verkligen börja använda det oftare. förstår inte varför man inte gör det då det är så underbart efter. så idag plattade jag håret så jag inte behöver göra det imorgon bitti. 
 
Imorgon är det ridning hela dagen i skolan. Ska bli jätte kul då jag var hemma förra veckan. Får hoppas vi gör något roligt då bara. Ibland kan det bli så att vi inte gör något nytt på typ.. evigheter!! Sen imorgon blir det vilo dag för lill kusen. Tror det passar in jätte bra då han höll på så cp idag. Ska försöka få in en hoppning i veckan på Diesel då vi bara tog några skutt idag. Måste bli foton då!! :D
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: