lovisasundin.blogg.se

2014-01-16
21:30:45

Tove

Jag och Tove vi åkte hem till henne, så nu sitter vi i hennes säng och fixar med bloggarna istället! Tummen upp på blogg dag idag. T kom hit och toves sambo var redan här. Vi ska senare kolla på någon skräckis är det tänkt. Jag och T ska sova här. T kommer åka till skolan imorgon och jag stannar här då Pageryd kommer hit och ska göra naglar. Sedan som ni vet ska hon fota oss sedan med hästarna. Så då kommer det mera bilder. Kommer bli spännande!! 
 
Någon av er läsare som har gjort en header eller bild över huvud taget på GIMP? Jag fattar ingenting därifrån. Försöker fixa en snygg header som jag kan skugga in tillsammans. Som min förra header. Men fattar verkligen nada av det. Börjar få lite panik här på andra sidan skärmen. Så om ni har någa tips, så HJÄLP!! 
 
 
Kommentarer:
2014-01-17 @ 08:53:39

fin bild

2014-01-17 @ 09:35:43
#2: Becka

Fin häst, vilken ras är det? :-)

Svar: Tackar, han är en 4 årig appolossa :)
Lovisa

2014-01-17 @ 12:11:08
#3: Tess

skönt du har blogg Lollo så man kan följa din och Diesel utveckling :)

Svar: Nemen hej vad roligt :D
Lovisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: